1) Neobdržíte obnovené heslo
Zasíláte si žádost o nové heslo, které Vám však není v procesu obnovení emailem doručeno. Nejpravděpodobnější příčinou (99,9 %) je skutečnost, že máte plnou schránku. Upozorňuji, že ve schránce nezískáte volný prostor pouhým smazáním zpráv, ale až po finálním vysypání zpráv z koše.
2) Neodeslaný soubor do systému
Máte pocit, že jste soubor správně uložili, a přesto jste dodatečně zjistili, že nebyl odeslán do systému? Pokud opravdu soubor správně uložíte, zobrazí se Vám neprodleně pod tlačítkem, jímž jste soubor uložili (např. tlačítko "Odevzdejte úkol"). Upozorňuji, že by se každý měl ve vlastním zájmu přesvědčit o správném uložení souboru (a tím současně i o splnění zadaného úkolu).